ERP Altum - Moduły systemu
Comarch Data Center świadczy usługi na bazie zaawansowanych technologicznie centrów przetwarzania danych o wysokiej dostępności i zaawansowanej architekturze TIER III i TIER IV. Rozwiązanie to stanowi alternatywę dla firm wobec rozszerzania własnych zasobów infrastruktury IT. Użytkowanie specjalnie zaprojektowanych pomieszczeń niweluje wymóg ich budowy i tworzenia infrastruktury technicznej wymagającej dużych nakładów finansowych.
Bezpieczeństwo danych:
Funkcjonalność modułu Comarch Data Center:
Hosting dedykowany – wynajem środowiska i aplikacji (tzw. PAAS): W ramach Zintegrowanej Oferty Comarch niezwykle atrakcyjna zdaje się propozycja kompleksowej obsługi w modelu hostingowym, zasadzającym się na koncepcji dzierżawy oraz administracji platformy sprzętowo-programowej mieszczącej się w Comarch Data Center. Szerokie spektrum gwarantowanych usług opiera się na dużym, popartym referencjami, doświadczeniu Comarch w zakresie budowy i hostingu systemów informatycznych oraz świadomości potrzeb w tym zakresie. Comarch świadczy usługi na najwyższym poziomie głównie za sprawą niebagatelnego potencjału technologicznego, doświadczeniu w realizacji projektów oraz stabilności finansowej. Niesie to za sobą szereg dodatkowych atutów: całkowite bezpieczeństwo danych dzięki mechanizmom zabezpieczeń Comarch Data Center, możliwość korzystania z systemu z dowolnego miejsca z połączeniem do internetu, przeniesienie poza firmę zadań dotyczących utrzymania systemu i infrastruktury sprzętowo-programową, brak wymogu okresowej modernizacji sprzętu. Chmurę Comarch reprezentują dwa podstawowe modele: wynajęcie systemu Comarch ERP Altum albo zakupienie systemu i hosting samej przestrzeni sprzętowo-programowej.
Najważniejsze korzyści wynikające z wynajmu systemu Comarch ERP Altum online (tzw. SAAS) to:
Funkcjonalność modułu Altum w Chmurze:
Jako że bazy danych stanowią zwykle najważniejsze zasoby firmy, szczególne znaczenie ma ich bezpieczeństwo. Gwarancję bezpieczeństwa, a także usprawnienie komunikacji wewnętrznej w firmie zapewnia iBard24 – nowoczesna aplikacja przeznaczona do backupu i archiwizacji danych. iBard24 jako narzędzie wielofunkcyjne pozwala na tworzenie automatycznych kopii zapasowych, współdzielenie plików oraz gromadzenie i zdalny dostęp do firmowych danych z wybranego urządzenia. Dużym udogodnieniem jest fakt, że pliki zapisywane w iBard24 dostępne są od razu na dowolnym urządzeniu, z którego korzysta użytkownik. Na wypadek kradzieży lub awarii urządzenia iBard24 zapewnia prosty i szybki system odzyskiwania danych. Najwyższy poziom bezpieczeństwa gwarantowany przez iBard24 wynika z przechowywania danych w innowacyjnych i certyfikowanych Comarch Data Center, położonych na terenie Polski i Niemiec. Już ponad 78 tysięcy firm (m.in. BP, ArcelorMittal, Kreisel, Orlen, Orange, Cyfrowe.pl, Lewiatan i Caritas) oraz klientów indywidualnych przekonało się do jakości iBard24. Aktualnie usługa dostępna jest w czterech wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej i francuskiej.
iBard24 zapewnia:
Funkcjonalność modułu iBard24:
Teraz gdy już miałeś przyjemność zapoznania się z naszymi modelami wdrożeniowymi, ale kompletnie nie wiesz, jaki system ERP wybrać dla swojej działaności, przygotowaliśmy dla Ciebie idealne rozwiązanie. Możemy już na tym etapie pomóc Ci zawęzić zakres poszukiwać odpowiedniego systemu. Dzisiejszy rynek oferuje szereg rozwiązań dla biznesu, w mnogości których nie jest łatwo się odnaleźć. Dlatego prezentujemy poniżej pakiety, które na podstawie wskazanych przez Ciebie parametrów pozwolą wyznaczyć systemy dedykowane określonym modelom firmy.
Jeżeli nie wiesz jeszcze jakiego rozwiązania potrzebujesz, zapoznaj się z naszymi pakietami.
Poniżej znajdują się 3 sugerowane przez nas pakiety. Każdy z nich ostatecznie zostaje przez nas
zoptymalizowany po zapoznaniu się z oczekiwaniami firmy.
Proponujemy Państwu przeprowadzenie indywidualnej wyceny.
Wybierz jakie moduły będą ci potrzebne i uzyskaj najlepszą cenę pakietu.