Oferowane usługi

Sage

Symfonia

Sage Symfonia to gwarancja wsparcia w najważniejszych rejonach działania przedsiębiorstwa, takich jak: finanse i księgowość, handel oraz kadry i płace. Sage zabezpiecza firmę od strony prawnej dzięki pracy z oprogramowaniem zgodnym z bieżącymi przepisami.

Już dziesiątki tysięcy klientów przekonało się, że Sage Symfonia doskonale wspiera zarządzanie w firmach, które rozliczają się pełną księgowością. Ma nienaganną opinię wśród księgowych, ceniona jest także przez ośrodki edukacyjne. Elastyczna, modułowa struktura oraz liczebność dodatkowych opcji ułatwiają budowę systemu w pełni dostosowanego do potrzeb firmy.

Sage Symfonia:

• ułatwi i uskuteczni pracę – jest łatwa i intuicyjna w obsłudze, pozwala automatyzować standardowe procesy, pomaga oszczędzić czas,

• zagwarantuje bezpieczeństwo prawne – zwraca szczególną uwagę na zmieniające się przepisy, także na płaszczyźnie operacji elektronicznych,

• dostarczy kompleksowe wsparcie – pomaga znaleźć odpowiedzi na najczęściej zgłaszane wątpliwości i potrzeby przedsiębiorstw.

Symfonia - Moduły systemu

Symfonia - Księgowość

1
Finanse i Księgowość

Sage Symfonia Finanse i Księgowość przyniesie komfort i bezpieczeństwo w codziennej pracy. Sprawi, że skomplikowane operacje księgowe okażą się dużo prostsze, ułatwi także bieżącą kontrolę zobowiązań i należności. Za sprawą intuicyjnej obsługi przyspieszy dostęp do potrzebnych informacji.

Najważniejsze rozwiązania funkcji Finanse i Księgowość:

Funkcjonalność modułu Finanse i Księgowość:

  • umożliwienie ciągłości rozliczeń dzięki wprowadzeniu nierozliczonych transakcji do obrotów rozpoczęcia,
  • opcja zlecenia elektronicznego polecenia przelewu,
  • wnikliwa analiza aktualnej sytuacji firmy i klarowne przedstawienie wyników przy użyciu wykresów,
  • drukowanie raportów i zestawień utworzonych w programie w tradycyjnej, papierowej lub elektronicznej formie (w formacie PDF),
  • prowadzony automatycznie dziennik księgowań,
  • spis kontroli płatności VAT, nieoceniony przy określaniu limitu kwoty do zwrotu.
2
Kadry i Płace

Sage Symfonia Kadry i Płace usprawni obsługę każdej formy zatrudnienia oraz rozliczenia z urzędem skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Sage Symfonia 2.0 Kadry i Płace pomaga administrować płacami oraz danymi kadrowymi pracowników w małych i średnich firmach. Wprowadza automatyzację w procesie obliczania płac i ewidencji czasu pracy. Kompleksowo obsługuje wszystkie formy zatrudnienia, w tym także umowy cywilnoprawne. Program zapewnia współpracę z programem Płatnik w zakresie deklaracji ZUS. Pozwala też przygotowywać dokumenty zgodne z formatem aplikacji SODiR Offline, sprowadzając tym samym do minimum ryzyko wystąpienia błędu możliwego w przypadku ręcznego wykonywania tych samych czynności. Automatyzacja rutynowych działań pozwala pracownikowi oszczędzić czas. Z programem Sage Symfonia Kadry i Płace użytkownik dysponuje możliwością przesyłania do programu Sage Symfonia Finanse i Księgowość wyników operacji dotyczących naliczenia wynagrodzeń pracowniczych, które są potem wykorzystane przy rejestrowaniu kosztów pracowniczych w dokumentacji finansowo-księgowej.

Kluczowe funkcjonalności Kadr i Płac:

Funkcjonalność modułu Kadry i Płace:

  • dostęp do praktycznej ewidencji elementów kadrowo-płacowych,
  • zarządzanie danymi kadrowymi i automatyzacja comiesięcznego naliczania płac,
  • pomoc przy rozliczeniach z urzędem skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
  • tworzenie zestawień i dokumentacji kadrowo-płacowej.
3
Środki trwałe

Sage Symfonia Środki Trwałe to uproszczenie kontroli nad majątkiem firmy oraz automatyzacja wielu czynności. Za sprawą szerokiego wyboru zestawień analizowanie i raportowanie posiadanych zasobów stanie się dużo skuteczniejsze. Program Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe daje szansę na wysyłanie do programu Sage Symfonia Finanse i Księgowość wyników operacji dotyczących użytkowania środków trwałych w firmie. Dzięki temu mogą one posłużyć w przyszłości do rejestracji procesu użytkowania środków trwałych w dokumentacji finansowo-księgowej.

Najistotniejsze rozwiązania, jakie niosą za sobą Środki Trwałe:

Funkcjonalność modułu Środki trwałe:

  • ewidencjonowanie i amortyzacja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
  • amortyzacja środka trwałego za pomocą metody liniowej, degresywnej lub indywidualnej,
  • niezależna amortyzacja biznesowa i podatkowa,
  • obsługiwanie niskocennych składników majątku,
  • automatyczne definiowanie odpisów amortyzacyjnych,
  • aktualizowanie wyceny wartości środków trwałych,
  • duży wybór zestawień i raportów,
  • współdziałanie z Sage Symfonia Finanse i Księgowość.
4
Symfonia dla Biur Rachunkowych

Sage Drive to rozwiązanie powstałe po to, by wspierać współpracę pomiędzy firmą a obsługującym ją biurem rachunkowym. Jego głównym celem jest elektroniczna wymiana danych bezpośrednio między systemem sprzedażowym w firmie a systemem finansowym w biurze rachunkowym. Bez względu na rozmiar biura rachunkowego oraz sposób rozliczania się klientów wybór Symfonii dla Biur Rachunkowych zapewni użytkownikowi:

Funkcjonalność modułu Symfonia dla Biur Rachunkowych:

  • komfort i pełne bezpieczeństwo prawne – oprogramowanie pozostaje w zgodzie z bieżącymi przepisami, również w obszarze elektronicznym (e-Box),
  • prostą, elektroniczną wymianę dokumentów z systemem handlowym w firmie klienta za sprawą rozwiązania Sage Drive,
  • automatyzację obsługi klientów – wyznaczanie niezliczonej ilości wzorców księgowych, sugerowanie dokumentów czy jednoczesne księgowanie więcej niż jednej transakcji,
  • wiarygodność biura rachunkowego jako partnera dla klientów,
  • dane na temat aktualnych zmian prawnych,
  • efektywniejsze gospodarowanie czasu – wczytywanie operacji bankowych i przesyłanie e-deklaracji (e-Box).
  • ułatwienie procesu przekazywania dokumentów źródłowych do biura rachunkowego,
  • oszczędność czasu – wysyłka dokumentów zajmuje kilka minut,
  • lepszą kontrolę nad dokumentami – czytelny staje się podział na dokumenty odebrane przez biuro rachunkowe i te, które należy dopiero wysłać. Biuro rachunkowe dostanie automatyczną informację o zmianach wprowadzonych w dokumentach źródłowych,
  • pełne bezpieczeństwo przekazywanych informacji, gdyż wymiana danych za pośrednictwem Sage Drive obsługiwana jest w bezpiecznym środowisku („w chmurze”), co znacznie zmniejsza ryzyko kradzieży informacji.
  • Sage Symfonia Pakiet Extra – to funkcjonalność przeznaczona dla biur rachunkowych, które obsługują klientów o różnych, często skomplikowanych potrzebach finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych.
  • Sage Symfonia Pakiet Standard Plus – pakiet jest rozwiązaniem przeznaczonym dla biur rachunkowych obsługujących rozliczenia płacowo-kadrowe klientów, którzy rozliczają się uproszczoną lub pełną księgowością.
  • Sage Symfonia Pakiet Standard – to pakiet dla biur rachunkowych obsługujących klientów, którzy rozliczają się uproszczoną, jak i pełną księgowością.
  • Sage Symfonia Pakiet Start – to proste rozwiązanie dla biur rachunkowych, które obsługują klientów rozliczających się tylko uproszczoną księgowością.

Wybór systemu

Teraz gdy już miałeś przyjemność zapoznania się z naszymi modelami wdrożeniowymi, ale kompletnie nie wiesz, jaki system ERP wybrać dla swojej działaności, przygotowaliśmy dla Ciebie idealne rozwiązanie. Możemy już na tym etapie pomóc Ci zawęzić zakres poszukiwać odpowiedniego systemu. Dzisiejszy rynek oferuje szereg rozwiązań dla biznesu, w mnogości których nie jest łatwo się odnaleźć. Dlatego prezentujemy poniżej pakiety, które na podstawie wskazanych przez Ciebie parametrów pozwolą wyznaczyć systemy dedykowane określonym modelom firmy.

Pakiety

Jeżeli nie wiesz jeszcze jakiego rozwiązania potrzebujesz, zapoznaj się z naszymi pakietami.
Poniżej znajdują się 3 sugerowane przez nas pakiety. Każdy z nich ostatecznie zostaje przez nas zoptymalizowany po zapoznaniu się z oczekiwaniami firmy.

Branża firmy
Rozmiar firmy

Wycena oprogramowania

Proponujemy Państwu przeprowadzenie indywidualnej wyceny.
Wybierz jakie moduły będą ci potrzebne i uzyskaj najlepszą cenę pakietu.

Skorzystaj z wyceny