Oferowane usługi

ERP Altum - Moduły systemu

ERP Altum - CRM

1
CRM

Gromadzenie danych na temat klientów oraz umiejętność sprawnego przetwarzania informacji i późniejszego ich użycia pomaga firmom lepiej wsłuchiwać się w potrzeby kontrahentów. W Comarch ERP Altum właśnie do tego służą narzędzia Business Intelligence oraz automatyzacja procesów (BPM). System zbiera i przetwarza informacje o lojalności klientów, efektywności pracy przedstawicieli handlowych, skuteczności poszczególnych działań sprzedażowych. Automatyzacja procesów zapewnia dotarcie konkretnej wiadomości do właściwej osoby w firmie wraz z informacją na temat działań, które trzeba podjąć w związku z zaistniałą sytuacją.

2
Zorganizowana opieka nad Klientami

W Comarch ERP Altum właściciel firmy sprawuje całkowitą kontrolę nad procesem obsługi klienta. Przekazywanie klientów pracownikom, przypisywanie osób kontaktowych dla kontrahentów wpisuje się w klarowny i zorganizowany system zarządzania relacjami z klientem. Aplikacja Comarch Mobile Sprzedaż pozwala pracownikom mobilnym prowadzić bezpośrednią sprzedaż u klienta przy pomocy urządzenia mobilnego. W systemie pojawia się funkcja tworzenia własnych kwestionariuszy ankietowych w celu zdobycia informacji na temat oceny klienta i szans na dalszą współpracę. Zgromadzone odpowiedzi na pytania ankietowe służą firmie do automatyzacji niektórych czynności.

3
Planowanie i kontrolowanie zadań sprzedażowych

Comarch ERP Altum zapewnia całościową obsługę relacji z klientami, od momentu zarejestrowania danych aż po rejestrację rozmów i ewidencję działań służących pozyskaniu i obsłudze kontrahentów. Przedsiębiorstwo może wydzielać etapy sprzedaży od np. wysłania maila, przez wyznaczenie wizyty, aż po negocjacje i koniec transakcji, a nawet częściowe lub całkowite zautomatyzowanie procesu. System pozwala wyznaczyć osoby odpowiedzialne za daną czynność, wydzielanie terminów, zadań i czynności do wykonania. CRM sprawia, że handlowcy mają nieograniczony dostęp do historii kontaktów z klientem, znają jego potrzeby i problemy.

4
Planowanie zadań

Aplikacja mobilna Comarch Mobile Zarządzanie pozwala także na kompleksowe kierowanie pracownikami mobilnymi z poziomu smartfona lub tabletu. Na wydajność firmy największy wpływ mają odpowiednia organizacja pracy oraz właściwy podział i priorytetowanie zadań. W Comarch ERP Altum firma ma możliwość m.in.:

Funkcjonalność modułu Planowanie zadań:

  • przydzielania utworzonych zadań poszczególnym pracownikom,
  • grupowania zadań w wybrane kategorie,
  • priorytetowania zadań oraz terminów ich realizacji.

Wybór systemu

Teraz gdy już miałeś przyjemność zapoznania się z naszymi modelami wdrożeniowymi, ale kompletnie nie wiesz, jaki system ERP wybrać dla swojej działaności, przygotowaliśmy dla Ciebie idealne rozwiązanie. Możemy już na tym etapie pomóc Ci zawęzić zakres poszukiwać odpowiedniego systemu. Dzisiejszy rynek oferuje szereg rozwiązań dla biznesu, w mnogości których nie jest łatwo się odnaleźć. Dlatego prezentujemy poniżej pakiety, które na podstawie wskazanych przez Ciebie parametrów pozwolą wyznaczyć systemy dedykowane określonym modelom firmy.

Pakiety

Jeżeli nie wiesz jeszcze jakiego rozwiązania potrzebujesz, zapoznaj się z naszymi pakietami.
Poniżej znajdują się 3 sugerowane przez nas pakiety. Każdy z nich ostatecznie zostaje przez nas zoptymalizowany po zapoznaniu się z oczekiwaniami firmy.

Branża firmy
Rozmiar firmy

Wycena oprogramowania

Proponujemy Państwu przeprowadzenie indywidualnej wyceny.
Wybierz jakie moduły będą ci potrzebne i uzyskaj najlepszą cenę pakietu.

Skorzystaj z wyceny